Návrhy, pripomienky, sťažnosti
Postup
![]() |
Na zlepšenie poskytovania sociálnych služieb klientom môžu príbuzní a zamestnanci DSS podávať riaditeľovi domova návrhy a pripomienky. |
![]() |
Klienti môžu svoje návrhy a pripomienky predkladať na komunite klientov, ktorá sa koná 1x týždenne, alebo riaditeľovi domova osobne. |
![]() |
V prípade nespokojnosti je možné podávať sťažnosti. Sťažnosti sa evidujú v knihe sťažností, evidovanej zástupcom riaditeľa. |
![]() |
Pripomienky a sťažnosti na zamestnancov DSS možno podávať riaditeľke domova ústne, prípadne písomne. |
![]() |
Sťažnosti na riaditeľa domova sa podávajú zriaďovateľovi zariadenia. |
Pri riešení sťažnosti DSS postupuje podľa platných právnych predpisov. V prípade, že sťažovatelia nie sú spokojní s riešením sťažnosti, môžu sa obrátiť na zriaďovateľa.